czwartek, 17 sierpnia 2017

PREMIERA: Kartka kaskadowa



Wakacje w pełni, chociaż ciężko to powiedzieć patrząc na pogodę za oknem, ale moje Drogie Myszaki...
... to oznacza tym samym, że sezon ślubny w pełni :) Nazbierało się u mnie, oj nazbierało trochę prac do nadrobienia, dzisiaj więc przybywam z kolejną kartką ślubną, tym razem kaskadową:


Bazą dla kartki, jak zwykle, był arkusz papieru wizytówkowego, bardzo eleganckiego. Papier ozdobny którego użyłam to Autumn in Avonlea "Path" z zestawy UHK Gallery w kolorze ciemnego ciepłego fioletu. 


Do karteczki zostało również dorobione ozdobne pudełeczko, "zamykane" białą wstążeczką, żeby karteczka nie doznała żadnego uszczerbku w natłoku upominków dla Pary Młodej.  


Kartka prosta, elegancka, główną jej ozdobą jest obrazek w klimacie vintage, tekturkowy napis "Młodej Parze" z Scrapka, wykonane przeze mnie białe różyczki, banerek z imionami zakochanych oraz listki... z foamiranu :) Ale co to za materiał i jak wygląda moje pierwsze podejście do tej techniki podbijającej serca scraperek, to już zupełnie inna historia ^^

Przejdźmy więc do wyzwań na które zgłaszam powyższą pracę:

Kartka w innym kształcie w Sklepiku Gosi:


oraz 

Dowolna praca z tekturką u Miszmasz Papierowy:


Na koniec wszystkim Myszakom życzę Słonecznej końcówki wakacji! 
:*

Twisted Mouse


5 komentarzy:

  1. Oryginalny kształt, do tego odpowiedni klimat i świetne wykonanie - cóż więcej trzeba? Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się karteczka w tym kształcie. Przecudne są te Twoje różyczki. Prześliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie się presentuje - bardzo elegancka.
    Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Miszmaszu Papierowym .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka !!! Kompozycjabardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń