piątek, 21 października 2016

Ślubnie

                            





Wszystkim Uleczkom z okazji imienin życzę zdrowia, szczęścia słodyczy... i żeby spełniło się to wszystko co dzisiaj usłyszałyście od bliskich...
Dla mnie to wyjątkowy dzień - oprócz imienin obchodzę również urodziny, kurcze, już 26! Jak ten czas leci, jak szalony ... Ale teraz nie o tym :)

Pochwalę się dzisiaj kartką wykonaną dla mojej przyjaciółki wybierającej się na ślub naszego wspólnego znajomego z studiów. Jak dla historyka przystało, kartka kopertowa w stylu vintage:


Cieniując ozdobny papier po raz pierwszy miałam okazję bawić się tuszami Distress zakupionymi w wyśmienitej cenie w sklepie Scrapek , w którym zrobiłam zakupy na samym początku wakacji, ale paczkę mogłam rozpakować dopiero niedawno. Długo nie mogłam się zdecydować, które kolory wybrać, ostatecznie na pierwszy ogień wybrałam czarny (black soot) oraz ciemny brąz (walnut stain). OMG, jak one się pięknie zlewają! Razem dają piękny efekt starego papieru :)


W środku, jak to w kartce weselnej musiało znaleźć się miejsce na najszczersze życzenia oraz kieszonka na pieniądze na nową drogę życia :) Trochę pokombinowałam i udało mi się zmontować kieszonkę zamykaną na magnesiki (dla pewności;)) 




Jako, że ozdobiona w większości papierem w kropeczki, kartę posyłam na wyzwanie w DECU Style:


Buziaki Wszystkie Myszaki! A Młodej Parze jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
Pozdrawiam 
Twisted Mouse ^^

5 komentarzy: