środa, 31 stycznia 2018

Początek nowej podróży


Drogie Myszaki, dzisiaj przychodzę do Was z kolejną ślubną pracą. Zdecydowanie to okazja, na którą kartki wykonuje najczęściej. 

I tym razem komplecik wraz z pudełeczkiem został wykonany dla mojej mamy, a na wręczyła go dalej młodej parze. Mam nadzieję, że nowożeńcy byli uradowani. 



Kartka sztalugowa - to forma którą moja mama polubiła najbardziej. Kolory dominujące to elegancka biel, melancholijne szarości ze srebrem oraz romantyczny róż. Za bazę tradycyjnie posłużył gruby papier wizytówkowy, szary papier pochodzi prawdopodobnie z kolekcji Kapuściaczek z Galerii Papieru (piszę z pamięci, więc możecie mnie poprawić), który to kolor był arkuszem "niespodzianką" (tzn. druga strona okładki). Różowe deseczki pochodzą z brokatowego zestawu DecoTime, zakupionego w Belgii. 


A tak wygląda karteczka po rozłożeniu, także ozdobiona, z pięknymi życzeniami oraz miejscem a ręczny podpis. 






http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/01/praca-z-sercem-wyzwanie-26.html


Wiele osób uważa że szary to taki smętny kolor, smutny i ponury. Jak dla mnie to barwa, która idealnie łączy się z niemal każdym innym kolorem. Zwłaszcza z różem czy czerwienią. 

A czym dla Was, drogie Myszaki, jest szary? Z czym najchętniej go łączycie? 


Pozdrawiam, 
Twisted Mouse ^^


10 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka i kolejny powód aby zacząć myśleć o zaręczynach. Wiem do kogo podbijać w razie wykonania kartek z zaproszeniami na ślub. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, oczywiście zapraszam jak już się zdecydujecie (-jesz) ;)

      Usuń
  2. Piękny komplecik! Ja uwielbiam szary. Muszę przyznać, że w mojej szafie to kolor dominujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, otwiera się szafę, szary + granatowy ;)

      Usuń
  3. Piękna praca i świetna forma. :)
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, szary idealnie pasuje do wielu kolorów.
    Bardzo ładna, delikatna praca.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna pamiątka tego wyjątkowego dnia! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Super się prezentują te szarości. Dziękuje za udział w wyzwaniu APS craft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik :) Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Мне нравится ваш выбор серебристо-серого и розового для этой работы. И форма мольберта очень ей подходит). Спасибо, что нашли вдохновение в блоге ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń