niedziela, 4 lutego 2018

Mini albumik


Hejo Myszaki, dzisiaj pochwalę się nową formą jaką okiełznałam - mini albumik na zdjęcia portfelowe. 

Albumik został wykonany z jednego arkusza 12x12 cali (30 na 30 cm) według tutorial'u umieszczonego na kanale ScrapKate. Albumik jest maluśki, pomieści jednak zdjęcia wszystkich członków rodziny - w kartach umieściłam kieszonki na tagi, będące dodatkową przestrzenią na podobizny lub opisy. 


Mini albumik mieści się w każdej, nawet najbardziej zapchanej torebce, dzięki czemu możemy mieć podobizny bliskich zawsze przy sobie. Okładkę starałam się zrobić dość "płaską", tak aby wystające elementy nie zaczepiały o resztę wyposażenia torebki. 


A jak to jest u Was - nosicie przy sobie zdjęcia bliskich np. w portfelu? Czy jednak ten zwyczaj przeszedł do lamusa, zastąpiony przez galerię zdjęć w smartphonie? 


Myszaki, co o tym sądzicie? 

Pozdrawiam,
Twisted Mouse ^^

2 komentarze:

  1. fantastyczny album! kiedyś nosiłam zdjęcia w portfelu, ale obecnie zarzuciłam to przyzwyczajenie na rzecz albumów w których przechowuję zdjęcia, a co za tym idzie uwielbiam sięgać po nie i oglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Moja ulubiona forma albumu ;)

    OdpowiedzUsuń