środa, 7 lutego 2018

Monisława


Dzisiaj mam dla Was drogie Myszaki karteczkę którą wykonałam już dwa lata temu (!) na urodziny dla mojej przyjaciółki Moniki.
Kartka opanowana przez fioletowy, cała wykonana jedynie z arkuszy Galerii Papieru, z kolekcji Purpurowy Deszcz (może mi się wydaje, ale aktualnie nie jest już dostępny).


Format kartki - standardowy, prostokątny. Kwiaty wykonałam z szablonu do różyczek, z małą modyfikacją - zamiast wytłaczać płatki dłutkiem kulkowym (czy w moim przypadku sondą do zdobień paznokci :P) pomarszczyłam je na ołówku. 


Oprócz standardowych listków, "pogofrowanych", użyłam też takich w wersji quillingowej - no nie mogę się wciąż przekonać do tej techniki, w teorii prostej w praktyce wymagającej olbrzymich pokładów cierpliwości i dokładności (których nie oszukujmy się, nie mam ;))


Do tego pręciki, gaza, sznureczek, diamenciki, wstążeczka... et voila! 

A Wy Myszaki lubicie eksperymentować? Często modyfikujecie znalezione w sieci tutoriale?


Pozdrawiam, 
Twisted Mouse ^^

4 komentarze:

  1. piękna karteczka!pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka! Śliczne te Twoje różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jaka śliczna karteczka :*
    Obserwuje i liczę na rewanż, zapraszam:
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Pięknie prezentują się na niej kwiaty własnoręcznie zrobione. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń