niedziela, 11 lutego 2018

Miłość w stylu vintage


Dzisiaj przybiegam na bardzo króciutko, zaprezentować Wam taką oto miłość w stylu vintage.
A dokładniej portrecik narysowany przeze mnie ołówkami B3-B6. Są na nim moi dziadkowie od strony taty, których podobizny powstały w oparciu o ich zdjęcie ślubne. Babci niestety nigdy nie poznałam, dziadka pamiętam jedynie z wczesnego dzieciństwa. Tata jednak zawsze wspomina o nich ze wzruszeniem, dlatego też postanowiłam stworzyć na niego taki portrecik, i oprawić w odpowiednio romantyczną rameczkę.


Ramka była na początku najzwyczajniejsza, z drewna sosnowego. Potraktowałam ją więc papierem ściernym, dwoma warstwami brązowej farby akrylowej, a kiedy te dobrze wyschły, metodą 'suchego pędzla' (nie jestem pewna czy tej nazwy sama sobie nie wymyśliłam ;p) pobieliłam nierównomiernie. Wyszło tak jak sobie wymyśliłam - chociaż raz obyło się bez poprawek - coś innego niż przetarcia znane z shabby chic, ale również vintage. Następnie zostało jeszcze przyozdobić delikatnie. 


Głównym elementem zdobniczym jest duży kwiat, wykonany z foamiranu, czyli delikatnej pianki, która pod wpływem ciepła da się poddawać obróbce. Pokrótce: wycinamy płatki, barwimy suchymi pastelami (warto wymieszać nawet trzy odcienie), następnie każdy przykładamy na chwilę do nagrzanego żelazka i ugniatamy. Listeczki zrobiłam w podobny sposób większości ze ścinek foamiranu. Do tego guziczki, masa spachlowa, gaza, piórko, srebrna niteczka... 

Portrecik w rameczce zgłaszam na jedno z walentynkowych wyzwań, a dokładniej na pierwsze wyzwanie w Studio 75: Vintage Love:


Co sądzicie o takich ślubnych portretach? Jak wypadają w Waszej ocenie, zwłaszcza na tle współczesnych sesji ślubnych? 

Pozdrawiam, 
Twisted Mouse^^

9 komentarzy:

  1. WOW! Ale cudowna praca :) Już uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca! Rewelacyjny portrecik i cudowna rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że taki portret to wspaniała pamiątka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca i bardzo dopieszczona :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetna praca- podziwiam umiejętności!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny portret i taka piękna nostalgiczna motywacja do rysowania. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń