sobota, 9 września 2017

Folklor



Heej Myszaki, dzisiaj tak na szybko, chciałam się Wam pochwalić folklorową kartką kopertową.
Zdjęć niestety nie mam za dużo - kiedy moja siostra jedzie na wakacje nie mam dobrego aparatu pod ręką --' Skorzystałam więc z starego aparaciku cyfrowego, którego używam jedynie do fotografowania książek w bibliotece. Ale lepsze to niż nic - ile to prac wykonałam a nie mam po nich żadnej pamiątki... :D

Nie przedłużając, dzisiaj przedstawiam Wam kolejną kartkę kopertową - w tym roku odnotowuje szczególne zainteresowanie tą formą. Tą i kaskadowymi, które wyparły zeszłoroczny szał na sztalugowe...

Albo tylko mi tak się wydaje ^^


Kartka wykonana jest z eleganckiego papieru Galerii Papieru Gra w kolory II, z delikatnym deseniem w kropeczki. Zamiast robionych przeze mnie kompozycji z papierowych kwiatów, tym razem wykonałam quilling'owe kwiatuchy mające być nawiązaniem do zaproszenia młodej pary w folkowym klimacie. 


Intensywną czerwień skontrastowałam z granatowym również na pudełeczku. Uwielbiam taką zabawę przeciwieństwami :)

Przy okazji tej kartki miałam okazję poćwiczyć trochę quilling, technikę którą uczknęłam odrobinę, jednak zaniechałam głębszego treningu, głównie z powodu mojej niecierpliwości... teoretycznie jest bardzo prosta, w praktyce wymaga wyczucia i skupienia. Podziwiam mistrzów tej techniki! 

Mało zdjęć, więc i notka krótka - jestem w szoku że tak się streściłam tym razem ;)

A Wy Myszaki, 

Lubicie kontrasty? 


Pozdrawiam 
Twisted Mouse





1 komentarz:

  1. Śliczna, delikatna kopertówka. A kwiatuszki wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń